Bericht vanuit directie + Fusiebulletin 2

Beste ouders/verzorgers,

Wat kan de wereld er in een week tijd anders uitzien. Het Coronavirus ontwricht voor een groot deel ons dagelijks leven. De zorg staat onder druk, scholen zijn gesloten, straten leeg en contacten gaan voor het grootste deel telefonisch en per mail. Gezondheid gaat immers voor alles. Dat vinden wij allemaal.

We zien dat onze leerlingen met hun ouders thuis serieus aan taken werken. We krijgen mooie reacties. We merken en horen ook van ouders dat het niet altijd gemakkelijk is. Dat begrijpen we heel goed. We willen van niemand het uiterste vragen. Doe wat mogelijk is.

De leerkrachten maken voor elke week een weektaak. Dat betekent veel overleggen, uitzoeken en aanpassen. Er worden online instructies gegeven en samen met kinderen via het scherm gecommuniceerd.

De laatste dagen komen er mails binnen waarin ouders aanpassingen vragen etc. u kunt er van verzekerd zijn dat wij onze uiterste beste doen om het onderwijs online goed aan te bieden. We weten ook dat het niet optimaal is, helaas. We vragen uw begrip hiervoor.

In de bijlage vindt u Fusiebulletin nr. 2, met daarin o.a. de prijsvraag voor de nieuwe naam van het Kindcentrum.

We wensen jullie in deze vreemde tijden veel sterkte. Pas goed op elkaar!

Vriendelijke groet,
Kevin Kooij & Jaap Kostelijk