Zomerfestival De Kiem

Beste ouders/verzorgers,

Op vrijdag 23 juni vieren wij een zomerfestival op De Kiem. Ouders en kinderen van opvang en onderwijs zijn van harte welkom! Tussen 15.00 en 18.00 uur zijn er op het plein en rond school verschillende dingen te doen.

Alle kinderen krijgen op donderdag 22 juni een stempelkaart mee naar huis. Dit is de entreekaart voor het festival en hier staan alle activiteiten op. Kinderen kunnen gratis limonade krijgen en kiezen of ze een hotdog of wrap willen. Ook krijgen kinderen popcorn of een suikerspin.
Ouders kunnen al deze dingen ook halen. Hier wordt echter een kleine vergoeding voor gevraagd. Drinken kost 1 bonnetje en de overige etenswaren kosten 2 bonnetjes. Bij de ingang van het plein is een kassa. Hier kunnen de bonnetjes worden gekocht (het liefst contant maar het kan ook digitaal). Bonnetjes kosten 50 eurocent per stuk.
Sommige ouders hebben zich gemeld om bij een onderdeel te staan. Dit is fijn! In de speelzaal hangt een lijst met namen zodat u kunt zien waar u bent ingedeeld.

We hebben zin in een prachtige middag!
Met groeten namens de leden van de oudervereniging en het team van De Kiem,

Jaap Kostelijk

Afbeelding1 Afbeelding1